Krawaty produktowe

KIEDY I JAK STOSUJEMY KRAWATY

Krawaty służą do ekspozycji towaru w formie wiszącej. Wieszamy na nich przede wszystkim produkty w blistrach i kartonikach z eurootowami, w paczkach i saszetkach (np. chipsy, słodycze czy środki czystości w granulkach).

 

Przy odpowiednio zaprojektowanym rozwiązaniu do powieszenia nadają się również butelki i tuby, batoniki, a nawet tekstylia.


ZALETY KRAWATÓW

  • niski koszt wytworzenia,
  • silne oddziaływanie w sprzedaży impulsowej i cross-merchandisingu,
  • możliwość wykorzystania niezagospodarowanych i trudnych do aranżacji przestrzeni w punkcie sprzedaży,
  • możliwość wykorzystania spójnej dla całej kampanii komunikacji marketingowej,
  • duża łatwość montażu.

 

KIEDY STOSUJEMY

  • ciągła lub okresowa stymulacja sprzedaży,
  • przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek,
  • przy prezentacji produktów z różnych kategorii (np. akcesoriów dodatkowych do produktu głównego),
  • w sprzedaży impulsowej (np. w strefie kas).


ZOBACZ PRZYKŁADOWE MIEJSCA EKSPOZYCJI

  • witryny sklepowe,
  • strefa kasy,
  • lodówki i chłodnie,
  • łączenia regałów sklepowych,
  • wyspy sprzedażowe, ekspozytory i display'e wolnostojące, rozwiązania shop-in-shop.