Krawaty produktowe
KIEDY I JAK STOSUJEMY KRAWATY
Krawaty służą do ekspozycji towaru w formie wiszącej. Wieszamy na nich przede wszystkim produkty w blistrach i kartonikach z eurootowami, w paczkach i saszetkach (np. chipsy, słodycze czy środki czystości w granulkach).
Przy odpowiednio zaprojektowanym rozwiązaniu do powieszenia nadają się również butelki i tuby, batoniki, a nawet tekstylia.
ZALETY KRAWATÓW
- niski koszt wytworzenia,
- silne oddziaływanie w sprzedaży impulsowej i cross-merchandisingu,
- możliwość wykorzystania niezagospodarowanych i trudnych do aranżacji przestrzeni w punkcie sprzedaży,
- możliwość wykorzystania spójnej dla całej kampanii komunikacji marketingowej,
- duża łatwość montażu.
KIEDY STOSUJEMY
- ciągła lub okresowa stymulacja sprzedaży,
- przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek,
- przy prezentacji produktów z różnych kategorii (np. akcesoriów dodatkowych do produktu głównego),
- w sprzedaży impulsowej (np. w strefie kas).
ZOBACZ PRZYKŁADOWE MIEJSCA EKSPOZYCJI
- witryny sklepowe,
- strefa kasy,
- lodówki i chłodnie,
- łączenia regałów sklepowych,
- wyspy sprzedażowe, ekspozytory i display'e wolnostojące, rozwiązania shop-in-shop.