
lat robimy
większe kroki
DLACZEGO ARTPLEX?
Jesteśmy niezawodnym i doświadczonym partnerem dla właścicieli marek i sprzedawców detalicznych. Projektujemy, rozwijamy i produkujemy najnowocześniejsze ekspozytory handlowe i materiały POS. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom kompleksową obsługę. Zakres naszych usług obejmuje cały proces realizacji: od analizy potrzeb klienta, poprzez projektowanie i opracowanie koncepcji technicznej, wizualizację, prototypowanie, produkcję seryjną, aż po dystrybucję i montaż elementów lub całych rozwiązań. Posiadamy również unikalne doświadczenie w zarządzaniu projektami wielomateriałowymi.
2500+
projektów rocznie
Zespół

Jerzy Kalinowski
CEO

Dorota Kalinowska
sales manager

Volodymyr Bortiuk
project coordinator

Tomasz Chojnacki
control manager

Anna Szemraj
dział administracji

Cezary Głowacki
chief operating officer

Elwira Chrostek
general manager
UK

Emilia Mrozińska
key account manager

Grzegorz Piekarski
project coordinator

Jarosław Kasper
specjalista ds. zakupów i logistyki

Magdalena Ciszewska
key account manager

Patrycja Daniluk
logistyk

Tomasz Godlewski
konstruktor - technolog
Klienci






















Zrównoważone podejście
Rozbudowujemy park maszynowy w oparciu o energooszczędne i wydajne maszyny.
Proces produkcyjny podporządkowany jest redukcji ilości odpadów i ich ścisłej segregacji. W produkcji staramy się wykorzystywać materiały ze sprawdzonych źródeł oraz takie, które są przyjazne dla środowiska lub pochodzą z recyklingu.
Nasze fabryki wykorzystują zieloną energię dzięki własnym instalacjom fotowoltaicznym.



Historia
Powstaje firma Artplex.
Rozpoczynamy współpracę z pierwszym dużym klientem: Carrefour Polska.
Zatrudnienie: 2 pracowników
Zostaje utworzony dział techniczny w dziale produkcji.
Inauguracja działu formowania próżniowego.
Uruchomienie drukarni wielkoformatowej.
Otwarcie działu sprzedaży w Warszawie.
Uruchomienie studia projektowego.
Otwarcie oddziału produkcji tworzyw sztucznych i metali w Płocku.
Oficjalnie uruchomiono stolarnię i lakiernię na głównym wydziale produkcyjnym w Kobyłce.
Inauguracja nowego oddziału Artplex w Wielkiej Brytanii
Rozbudowa działu produkcji metalowej w Płocku.
Uruchomienie lakierni proszkowej.
Rozwój sprzedaży.
Nowa identyfikacja marki.
20-lecie firmy.